Korzyści dla Klientów
A A ADzięki korzystaniu z usług BIPLO nasi Klienci mogą sprawnie prowadzić swoje podmiotowe strony BIP, które zawsze będą zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Nie muszą się martwić o bezpieczeństwo i aspekty techniczne oraz ponosić wysokich kosztów związanych z zakupem odpowiednich urządzeń i oprogramowania. Poza systemem BIPLO mogą korzystać również z szeregu usług dodanych, np. kont e-mail. Uzyskują nie tylko komfort prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej, ale także:
- stały 20% rabat na odpłatne szkolenia z różnych dziedzin
- możliwość korzystania ze zniżek na inne usługi, np. opracowanie portalu www,
- możliwość korzystania z wiedzy naszych ekspertów w sprawach dotyczących aspektów organizacyjno-prawnych np. ochrony danych osobowych,
- dostęp do dedykowanej bazy wiedzy na temat udostępniania informacji publicznej (artykuły, opinie prawne, ekspertyzy, komentarze, orzecznictwo)
- integrację z innymi redaktorami i administratorami BIP, dla których systematycznie organizujemy konferencje i warsztaty
- okazjonalne prezenty, np. kalendarze książkowe z praktycznym streszczeniem ustaw
- prestiż korzystania z cenionego w kraju rozwiązania, które pomaga zdobywać nagrody i wyróżnienia.
Nasze usługi związane z obsługą stron BIP były wielokrotnie oceniane podczas kontroli administracji publicznej prowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli: „W ocenie NIK, uzasadnione było rozwiązanie umowy z firmą „XXX” z Łodzi, co potwierdził dwukrotnie przeprowadzony audyt przez obecnego operatora – firmę „Logonet” z Bydgoszczy, która spełnia i wykonuje zamówienie zgodnie z umową i przepisami o dostępie do informacji.”*
*Z wystąpienia pokontrolnego NIK z dnia 11.10.2005 r. z przeprowadzonej kontroli Urzędu Gminy Jeżów w woj. łódzkimw zakresie wywiązywania się z obowiązku udostępniania informacji publicznej w okresie od 1 stycznia 2003 r. do 30 czerwca 2005 roku.